Skor-shoes-cipele

jag har haft utsortering av skor här hemma.
Kategorierna: Spara, sälja, kasta/myrorna, ner i förrådet för vinterförvaring.

Är förvånad över mej själv, jag kunde skiljas från vissa skor på tok för lätt. Ca 12-13 par kvar i spara högen, desto fler i förvarings högen och kasta högen! Bra jobbat!



kaos i hallen vid start!




Dom här är mina favoriter, även fast jag aldrig har använt dom. Men jag KAN INTE skiljas från dom.




Dessa gjorde det lite ont att skiljas från. Men med en spricka under ena sulan så åkte dom ner i kasta! Väldigt sköna har dom vart!




Dom här vet jag inte riktigt hur jag ska göra med?! sälja? behålla? sälja behålla sälja behålla, HUR ska jag kunna bestämma det!




Några av skorna som hamnade... vart tror ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

har svårt att tro att du kan göra dig av med dom haha

Postat av: Sara Andersson

Har du så mycket skor kvinna?? :)

2009-10-08 @ 19:48:08
Postat av: Josse

Åh gött att se en till som älskar skoor! ;) Har svårt att skiljas från dem trots att de inte används :S

2009-10-08 @ 20:55:30
Postat av: angelica

Jag håller på Towa. haha!



Lycka till kära vän. <3

2009-10-08 @ 21:31:53
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Thompa

behåll!!!

2009-10-09 @ 13:25:27
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback