Måndag

Är ledig idag.
Så vad har jag gjort av dagen?! Det blir aldrig som jag tänkt det när jag är ledig. Vill hinna med så mycket, i slutändan så brukar jag sitta där o känna att jag inte fått ett smack uträttat.
Idag har jag o Towa iaf vart o tatuerat oss. ett varsitt hjärta blev det. :)
Åkte sen hem hit o gjorde lunch till oss, blodpudding o vitkålssallad, mums :)

Efter att min nyförlovade syster åkt hem så fick jag ett roligt telefonsamtal!
jag bara skakade efteråt, känns så overkligt. men nu smäller det jihooo!


lägger ut en bild på tattoo sen, nu ser den inte så rolig ut, inplastad o så.

Kommentarer
Postat av: angelica

vad smäller? Jag blir nyfiken!

Postat av: Sara

jag vill veta! =)

2009-05-04 @ 17:57:28
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Jadu ska på RUL på fredag men om man räknar mensen så ska den lill* titta ut 2 okt :) Har sjukvård och sen rehabilitering&habilitering kvar så det är helt ok kurser.. ska snart ha slutprov i psykiatri som inte var så där super roligt.. Har förhoppningsvis fått jobb som undersköterska nu i sommar innan jag ens är klar med utbildningen bara för att det är sådan brist på hemtjänsten här :)

2009-05-05 @ 08:33:29
URL: http://linalarsson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback