Gräsänka

Då var onsdagen kommen. Och halvt gången.
Mario åkte till Borås för en stund sen = jag ska klara mej själv i nästan 5 dagar. 4 nätter. Men det ska nog gå bra, har ju fått tillbaka lite rörlighet, och kan numera tvätta håret själv haha :)
Det kommer bara bli lite tråkigt och långsamt om dagarna, speciellt med tanke på att jag inte kan köra bil.

Förövrigt så är det ett himla blåsväder idag. Vaknade i morse av att jag trodde huset skulle blåsa bort. När vi kom upp så hade duken  ute på balkongen blåst iväg med blomma och hela köret. Balkonglådan hängde inte längre på räcket, utan låg inne på balkongen, hujedamej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men det kommer juh inte bli långsamt..jag är juh ledig hela helgen :)

2009-05-27 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback