Vissa dagar är bättre än andra



Det här är tyvärr inte en sån. Jag har mensvärk och ont i halsen. Skippar träningen, känns mindre bra, men finnns inte viljan riktigt där så blir det ju heller inte riktigt bra.
Var och hälsade på Farmor en stund idag. Hon ligger där och sover så djupt, så djupt. Läkaren säjer att hon varken hör eller märker när vi är där, det tror inte jag på. Det kan inte vara en slump att hon reagerade precis när mamma frågade om hon hörde att vi var där, att hon rörde på sej när Leo gnydde. Jag tror att hon hör och vet att vi är där.
Allt jag läst i skolan kan inte vara lögn. Hörseln och känseln är det sista som lämnar oss. Varför skulle farmor vara ett undantag från det?




Kommentarer
Postat av: Thompa

Det är viljan som avgör som Aina sa:P

Postat av: Sara

Knäpp läkare som säger så. Hörseln och känseln är det sista som lämnar en människa så hon vet visst att ni är där.

2009-03-03 @ 05:44:50
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback