Det finns så mycket man tror att man glömt,

Men som man inte alls har glömt när man väl blir påmind om det.
Läste nyss min kära lillebrors blogg (läs hela inlägget
här.)
Han hade just blivit påmind om min tonårstid, genom en låt. Mmmbop med Hanson. Kommer ni ihåg den hiten?
Jag var under en period ett väldigt, väldigt hängivet fan av dom. Tre söta små tonårspojkar med långt hår i sina bästa år - favoriten var självklart mellanbrodern Taylor.


Innan denna Hanson period hade jag en väldigt intensiv period med Arvingarna, min största idoler genom tiderna. Fyra Göteborgare som jag tyckte sjöng som gudar. Det var heller inga fel på Lasseman. Mitt rum var klätt av Arvingarna-affischer och allt som hade med dom att göra. Jag var med i deras fanclub. Jag sov på deras ansikten i form av örngott haha. (Btw så har jag fortfarande kvar det örngottet någonstans).
Och ännu idag går jag igång på lite Arvingarna! För att vara helt ärlig så har jag kvar en av deras skivor, för det KAN hända en dag att jag får ett enormt sug efter Arvingarna. Haha :)




Detta för att nämna ett par. Det har funnits några grupper som har kommit och passerat. Dom här två är väl kanske dom man minns bäst om man tänker efter.
Vilka var dina STORA tonårsidoler?

Kommentarer
Postat av: Sara

Har skrivit om det i min blogg. =)

Postat av: Thompa

Taylor e den som har flest barn av dom btw- 3 st! Haha

2009-03-03 @ 22:21:13
URL: http://thompa.devote.se
Postat av: Thompa

Taylor e den som har flest barn av dom btw- 3 st! Haha

2009-03-03 @ 22:22:41
URL: http://thompa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback