det suger

att vara sjuk, fast frisk fast ändå sjuk så man inte kan gå till jobbet. Rörigt?!
Jag åkte visst på magsjuka igår, vaknade o mådde så djävulskt illa, tänkte att det går säkert över om jag får äta lite. Ställde mej o lagade mat, fick avbryta det illa kvickt och springa och häva ur mej lite (usch ja vet)-
Så blev jag liggandes hela dagen, sprang mellan toaletten och soffan hela dagen.
Sa till Mario att jag inte kommer överleva natten. Har väl aldrig tyckt så synd om mej själv.
(Fast en som slår mej är min käre storebror, haha, han låg visst också i magsjuka igår. så hade han ringt mor på kvällningen där och sagt att det bara var skinn och skelett kvar av honom hahaha)
Skulle ha jobbat kväll idag, men efter att endast ha intagit blåbärssoppa på hela dagen igår så ärjag väldigt matt i kroppen. + att jag inte tror dom skulle vilja haft mej på jobbet idag. Ringde dit idag och var lite fundersam över hur jag ska göra imorgon.
Di tyckte jag ska vara hemma då å. Aja, men det känns bra dumt. Kommer ju vara pigg imr, fast det är väl dumt att gå o jobba o riskera att någon annan blir smittad.

Jag är väldigt rastlös, har kollat FB typ tio gånger idag, kollat alla dåliga serier på tv:n. O nu då?! Börjar bli sugen på lite mat faktiskt, men vad vågar man äta? Soppa? Boooring. Hittar väl på någe.


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, stackare. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback