Smälter som snö i Sahara öknen..

Jag brukar försöka att inte klaga på värmen. MEN nu ÄR det varmt! Nästan lite otäckt varmt. ute går det itne att vistas, inomhus är det nästan lika outhärdligt.
Drog ner alla persienner när jag kom hem från jobbet, slog på takfläkten och parkerade mej i soffan. Och här trivs jag bra :) Mat orkar jag inte ens tänka på.

Men som sagt man ska väl inte beklaga sej allt för mycket, jag är jätteglad att det äntligen blev sommar! Tänker njuta av det så länge det varar.
Sen kommer det väl en massa regn som man kommer klaga över. Aldrig nöjda liksom.

En sväng till en sjö i en skog nånstans med M sen kanske. Tänkte sen
 njuta av den här sommarkvällen genom att sitta på balkongen, med en filt om mej, och se på när det börjar ljusna igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback