Längtan efter sommaren!

Lovely lovely lovely weather :).
Jag ska snart ge mej iväg o jobba. Börjar tro att det är någe fel på mej, jag gick upp halv tolv idag, det gör jag jämt nuförtiden när jag är ledig eller ska jobba kväll. Halv tolv! Det är ju skandal.
Imorgon är jag ledig, då ska här tvättas och städas. Söndag jobbar jag dag.
Å på måndag och tisdag ska jag gå intro på lasarettet :), hoppas att det kommer gå bra och att jag komemr trivas. Jag är ju lite skeptisk.

På tal om någo ehlt annat, har suttit o kollat omkring lite på hm, ellos m.fl. det finns såååå mycket fint! Skulle lätt kunna göra över med en hel lön på bara en halvtimme, men hejda mej, det ska jag absolut inte göra.
Det bli definitivt en tripp till Örebro inom en snar framtid :)


Dessa två hittade jag på
asos.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback