Våren på ingång?

Idag kändes det som en såndär underbar förvår dag haha :)
Jag o M tog oss till Frosths och åt frukost där. Inhandlade sen en bukett tulpaner och åkte upp till farmor. Hon låg där och snarkade, märkte nog inte att vi var där. Det kändes konstigt, såg inte ut som att det var hon som låg där, svullen i ansiktet och rörde oroligt på vänstra handen och benet.
Jag stog där o strök lite på handen och pannan på henne. Å så brast det för mej. "Det ser inte alls ut som farmor" sa jag till Mario.
En tripp dit imorgon också kanske o se om det är någon förändring.

Vi tog en sväng till Erikshjälpen efter det, där jag inhandlade en kaffeservis, 18 delar. Jättefin! Bild kommer imorgon eller så.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Var och tränade på kvällskvisten.
O nu sitter jag här, ska hoppa i säng snart.

I morgon åker förresten Mario till Borås. Kommer hem på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback