Plötsligt händer det

Vilken UNDERBAR dag det är idag! Den började kanske inte som den bästa, jag har verkligen världens sämsta morgonhumör. Jag vill inte ha det men det bara blir så.
Det blev kanske inte bättre av att jag öppnar lönespecifikationen och ser att jag har fått betalt för 36 timmar, börjar räkna (tur jag skrivit upp när jag jobbat) och ser att jag förra månaden jobbade 84 timmar!
Men det gick ju att lösa, så nu blir det en extra utbetalning :).

För en stund sen ringde telefonen, jag blir erbjuden ett vik fram till 26 april! hur underbart är inte det?! 80% i två månader, med start den 2 mars. Ja, behöver jag ens säja att jag är LYCKLIG?! :)

Som sagt underbart väder, ska ge mej ut på stan om en stund. Te hos Anki först har jag hört ryktas om :), sen blir det bokrea för hela slanten. Kanske kan man hitta någon bra bok att gräva ner sej i!

Hoppas ni har en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback