Bitterf.....

Finns det gott om här i världen.
Slängde mej upp i morse, fräscha till mej och kastade med iväg till lasarettet där jag skulle vara 5 över 9. Jag var sen och stressad, fanns inte en enda parkeringsplats ledig. Men jag hittade en (trodde jag), ställde mej där, längst ut, tänkte att det är kanske lite trångt för de som ska förbi men nog går det.
Hann gå ca 20 meter sen är det nån som hänger sej på tutan (tuuuuuuuuuuuuuuut), jag vänder mej om lyfter frågande på händerna. Människan kör fram till mej, öppnar dörren och höjjar att där kan jag för falingen inte stå, jag måste väl förstå att folk inte kommer att komma ut.
Å vad det kokade i mej: jag har inget emot att bli tillsagd så länge man blir det på ett trevligt sätt. Men jag såg ju redan innan hon hade öppnat bildörren att hornen hade växt ut i pannan på henne.
Då sa jag med en trevlig ton ( så trevligt det gick iaf) att "visst, då är det bara jag flyttar på mej, inga problem."
Värre än så är det ju faktiskt inte, vad trodde hon? Att jag skulle låta bli att flytta på mej? Skälla på henne? Att jag ställde mej där bara för att jävlas?
Väl inne på VC skulle jag betala, med andan i halsen sätter jag i kortet i kortläsaren. "Köp godkänt" står det så jag är påväg att ta ur kortet. "NEJ nej, så kan du inte göra, då avbryts det", Säjer hon i kassan med en inte allt för trevlig ton. Aphu! Ingen bra start på dagen kan jag väl säja. Hade iaf en trevlig barnmorska ska säjas:).

Nåja. Nu är jag ledig fredag, lördag, söndag :)
Vad som hittas på återstår att se, är väldigt sugen att åka på loppis imr o fynda lite haha :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, inge kul start för dig. Helgen blir bättre. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback