Min syster

Kan vara bland det roligaste som går i ett par skor. Allt som oftast när vi pratar i telefon eller träffas så slutar det med att vi spårar ur och hamnar på spår där ingen annan gått. Man sitter nästan dubbelvikt och kippar efter andan likt en fisk på jakt efter vatten (?!) Jag har underhållt mej med att läsa hennes blogg som för det mesta bjuder på något underhållande inlägg som gör att jag sitter här hemma och skrattar för mej själv.
Kan vara för att jag verkligen kan höra henne tala och se henne gestikulera medan jag läser :P 

Här har ni ett smakprov --->
Towis



(sorry towa, meen så går det när man inte ställer upp på bild :P )

Kommentarer
Postat av: towa

hahaha! Ja vi har bra roligt ihop :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback