Dagens i-landsproblem

Att sitta här känns nästan olagligt. Måste ut ut ut. Det lockar mej inte att slå ner rumpan på gräset här utanför. Fabriken är i full gång, och tyvärr är det så när man bor på ett industriområde, att truckar, lastbilar mm passerar en aningens för nära inpå för att jag ska känna mej bekväm att ligga i bikini.

Nu låter det som vi bor mitt i en fabrik, men riktigt så är det ju inte. Kollar man åt andra hållet, ignorerar det faktum att fabrikens maskiner molar och låter mest hela tiden, så skulle jag nästan påstå att det är fint här. Som sagt se åt det andra hållet.
Suck. Vi måste nog flytta.

Men nu var det inte det som var dagens i-lands problem, utan vart ska jag ta vägen? Sola? Hjälp! Någon?

Kommentarer
Postat av: Sara

Nja, vet inte om det hinns med. Måste packa och rensa här hemma, vi får nycklarna i eftermiddag. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback