Lördag = påskafton?!

Vilken påskafton. Lr är det påsk? Jag skulle ha jobbat delad tur idag. Släpade mej iväg i morse, fick sitta ner och borsta tänderna för jag var så matt.
Iaf, jag gjorde mina morgontimmar och åkte hem. Sen dess har jag fått sprungit på toaletten säkert 6 gånger. Jag är helt matt i kroppen. Fattar inte vad det är för fel på mej!
Så här har jag häckat i soffan hela dagen. Inte träffat en människa. Knappt ens Mario. Har riktigt tråkigt faktiskt.
Kanske ska ta o hoppa in i duschen och sen gå o lägga mej. Och hoppas på en bättre dag imr.

det värsta utav allt är att jag tycker så himla mycket om påsken. Den är verkligen VÅR för mej! Det näst värsta är att jag går miste om en massa storhelgsOB, di tyckte inte jag ska jobba imr heller. Men jippi.
Min positivitet försvann i detsamma som min mage gav upp!

Tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback