Helgen

Ja helgen den har vart så lugn och skön. Jag har verkligen njutit.
I fredags spenderade jag eftermiddagen och kvällen hemma hos Marios föräldrar. Mario och hans far roade sej med att byta till sommardäck och tvätta bilarna :).
Igår var jag en sväng på stan, sen åkte jag upp till Draga och såsade i solen, underbart skönt!
Hem och svida om för att sen åka upp till Sanna, med Andersson, Johanna och Jonny i bagaget ;).
Det var så himla trevligt. Vi satt och pratade och dom som inte körde tog ett par glas vin. Fler såna kvällar efterlyses, för herregud vad trevligt det var!

Intog sen Bistro med Carro. Har inte känt mej så bortkommen och vilsen på bra länge. Har heller aldrig varit med om att jag vill att klockan ska bli 1 så gärna haha :).

Idag har jag tvättat fönster, fy fan säjer jag, nu får dom tusan vara hur lortiga dom vill tills vi flyttar härifrån!... Och det kan ta år!
Har sen städat, donat, satt upp na gardiner, bakat. O nu sitter jag här!

Ska hoppa i säng snart.
Godnatt!



Fördelsedagstjejen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback