Bad hairday!

Jag har suttit o kollat runt lite, och jag är nu himla sugen på att göra en hårförlängning.
Priserna verkar dock variera lite beroende på vad man har för längd och tjocklek på håret innan. Längden på mitt hår, jaa, den är väl nästan obefintlig! haha :)
Vore sååå skönt med längre hår som man kan göra lite med. Den här lilla tovan jag har i nacken nu är ju inte mycket att hänga i julgranen.. inte sätta upp heller för den delen.

LOOOOOOVA mej att om jag nån gång i framtiden börjar prata om att klippa av mej håret igen, så bind fast mej, skrik åt mej, sätt munkavle på mej, slå mej med någe hårt, gör vad som helst, bara du hindrar mej!

Jag verkar ju inte fatta att det blir samma visa varenda gång jag klippt mej! Kommer liksom på det först när det är försent.
... Fast den här gången var det iochförsej inte mening. Det var den där jäkla frisören som förstörde mitt hår så jag nästan gick gråtande därifrån, med inget annat val än att klippa av mej eländet!




Jaa, varför inte liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback