Isn't it lovely

Vilka härliga dagar det är!
Igår tog älskling o jag en promenad på stan och uträttade lite ärenden. Har ingen kamera de kommande två veckorna :(. Men så kommer den tillbaka frisk och redo för nya äventyr.

Idag då, har vart på studiebesök på SOS-alarm i Örebro. Så nu vet jag hur det fungerar där och vad dom har för sej. om ni undrar något menar jag haha :).
Sen var det hem o laga ihop lite lunch, var vrålhungrig. Mitt i storkoket lyckades jag ha sönder en nagel, så nu är det en stor spricka i den attans!
 Lagom klar med det kom mamma o Towa på besök. Di fick smaka lite på mitt hopkok.
Vad har jag hunnit med mer då?! Avhandlat säsong tre av Bevvan, vart o tränat dubbelpass. Hem o gjorde lite bönsallad. Ph kom på besök, så jag har ännu inte hunnit hoppa in i duschen... kanske är dags att ta tag i det?

Imr SKA jag plugga, det bara är så, om jag så ska binda fast mej själv i stolen och tvångshålla pennan så ska det bli en massa gjort!


Kommentarer
Postat av: Sara

Underbara dagar nu! =)

Postat av: Sara

Kan inte heller ses ikväll, jobb i natt. =)

2008-09-24 @ 13:32:20
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback