Att så lite kan göra så mycket

Jag har lite problem att skriva... Har vart iväg och fixat naglarna idag, blev så fint så fint. Är hur nöjd som helst, att lite naglar kan göra så mycket för hela händerna :). Kan inte sluta titta på dom!
Fick hoppa in o jobba extra några timmar i morse, så är trött som en gnu nu. Men det är bara att härda ut, ska snart iväg till Örebro med carro och hennes kära mor :). Kanske kan hitta sej en höstjacka.

Nordman förresten, det var skitbra. Lite väntan, men helt klart värt det!



På fredag drar vi iväg på kryssning Mario, Ivan, Patrik, Sanna, Carro och jag. DET ska bli skoj, första gången jag entrar en färja jag ska övernatta på.
MEN det är inte utan att det pirrar lite i maggropen. Kanske med tanke på att stormen från Strobritannien är påväg hitåt också, buhu!







Kommer vara fullbokad veckorna framöver känns det som, massor i skolan, träning på det. Ljusparty kommer jag ha den 25:e september, välkomna :).

Ta o äta lite sen bär det av!

Skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback