Tänk om jag vaknade imorgon...

..och alla var borta...
Jaha ni, mycket i huvudet. Praktiken löper på som väntat. Gör min helg nu i helgen, så då har jag den gjord sen:).
farmor, lilla farmor. Hon mår inget bra. Blev inskickad till lasarettet i onsdags. Idag fick hon fara vidare till Uppsala. Hoppas att allt går bra!
Tänk att man vet aldrig när någonting kommer hända. Det kan förändras på en sekund. Man tror att man har allt så himla säkert runtomrkring sej, och inte förrän det är borta inser man vad man hade. inte för att farmor är borta, men med allt är det ju så. Vänner, familj you name it.
Ibland kan jag få mej en riktigt tankeställare och bli alldeles till mej när jag tänker på om jag skulle mista någon som står mej nära, vad skulle jag göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback