Nervig

Ja det är jag allt, vet inte varför egentligen..
Fast det är ju alltid så första dagarna på praktiken. Hade vart skönt att gjort dag idag, så hade man ju haft det gjort. Men nu är det inte så, jag börjar kl två.. till tio. Så skulle jag tro att jag börjar kvart i sju imr bitti.
Det innebär att jag måste laga mat nu som jag kan ha i matlåda imr, man lär tänka en dag framåt hela tiden när man först går kväll och sen dag dagen efter.

Helgen då. Ladies Night i lördags som sagt. Lite segt innan själva showen började. Men det var riktigt bra!
Igår var det hälsa-på-dag. Vi var först upp till Rällså och hälsade på mor och far (fast pappa lös med sin frånvaro). Leo var hos Farmor så det blev lite mys o lek med honom :).
På hemvägen stannade vi till hos Marios föräldrar. Sen var det bara hem o laga mat, blev sen middag kl 21. ;).

Nu ska jag ta tag i dagen så man får nå gjort.

Lycka till! Tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback