Vilken lättnad

Ni kan aldrig ana vilken tyngd som just lyfts från mitt bröst. Jag skickade nämligen nyss in det sista arbetet! Kan ni fatta, ja helt otroligt. har slitit som ett djur den senaste veckan, och si arbete ger resultat :).
Har dock prov på fredag och tisdag, dom kan jag tyvärr inte göra så mycket åt i förhand mer än att läsa på såklart.. Och det blir projektet imr, på fredag ska den där jäkla vätskebalansen o elektrolyter, acidos o allt vad det är sitta.
Smärtaprov på tisdag, det borde man kunna vid det här laget. Den som lever får veta.
Längtar nu till helgen, då jag bara tänker njuuuuta!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det gör du rätt i! =)

Postat av: mamma

vad duktig du är och har varit, hoppas sista proven går bra.

2008-11-27 @ 08:34:43
Postat av: ann-louise

Ja, på den datorn där programmen finns är det virus i, men jag hade tänkt att ladda hem den till den jag använder nu så jag hör av mig:)

2008-11-27 @ 16:55:29
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Du finns inte med på min kontaktlista än? Testa igen, för nu fungerar allt som det ska! :)

fotbolls[email protected]

2008-11-30 @ 23:40:50
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback