Lite hjälp kanske? Någon?

Återigen är det fredag, jag kan omöjligt förstå vart dagarna tar vägen? Detsäjer bara svisch så är det helg.
Om en vecka sitter man på en buss påväg till Norge, det ska väl bli härligt :).

På tal om något helt annat, hur fasen skriver man en arbetsansökan? Jag satt igår och tänkte tills jag kände hjärnhalvorna flyta samman. Och vad fick jag ut av  det? Tio lama rader där jag försökte få mej själv att framstå som Guds gåva till jorden och denna arbetsgivare.. Det lät inte bra helt enkelt..
Så om någon har något tips, be my guest :).

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Överdriva lagom. =) Nejrå, men det är svårt. Men breda på lite får man göra, för att stå ut ur mängden. Bara att plocka fram självförtroendet. =)

Postat av: frida

yes it weiill be nice :P

2008-11-08 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback