Jag är så himla glad idag!

Sista dagen på praktiken är gjord. Det med blandade käsnlor, tycker just nu att det är skönt att bara kunna tänka på alla skolarbeten, men om en vecka kommer jag längta tillbaka till the hospital :).
Fick en fin ros och ett kort av min snälla handledare, själv hade jag bakat en kaka.
När jag var påväg hem slog jag på telefonen, mamma hade skickat meddelande : "Hej. goda nyheter, ring"
Så jag ringde, hon sa det handlade om jobb och att jag skulle ringa Ullis. Det gjorde jag när jag kom hem, o gissa vad? Från den 7 december till den 15 januari har jag ett 75% vik på storågruppen! Kan det bli bättre.?

Inte nog med det, var upp till personalsamordningen på lasarettet idag, så den 8:e december ska jag dit och visa upp lite betyg och skriva på papper, sen får jag börja där som vikarie :D.
Förstår ni nu varför jag är glad idag?! :)

Ska skicka in ett skolarbete nu, sen tvätta och packa. Imr bär det av till Norge! Fy fasiken vad jag är lycklig!



Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis gumman! =)

Postat av: Anonym

åååh, är så glad för din skull! Och min med! och snart kommer du/ni hit!! :)

2008-11-13 @ 20:57:52
URL: http://fridamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback