Inställd jul?

Ja det är nästan så det blir så för min del. Jag menar vad är det för jul när man ska stressa runt överallt och JOBBA? Jag jobbar kväll på julafton och juldagen, jobbar dag på annandagen. Suck. För första gången i mitt liv kommer jag missa Kalle Ankas julfirande och Karl Bertil Jonsson, förstår ni vad hårt det känns?
Inte nog med det, jag ska jobba kväll på nyårsafton och dag på nyårsdagen. Där försvann pappas 50-årsfirande för min del. Men ska man jobba och tjäna pengar så antar jag att det är smällar man får ta, känns så jäkla surt bara.









Så var det med det. Nä ja' e' int' bitter




Kommentarer
Postat av: Sara

Vet hur det känns.. Det där har man råkat ut för många gånger. Fast i år blev det lite bättre. Dag julafton, dag juldagen, dag annandagen, dag nyårsafton, kväll nyårsdagen.. Kram!

Postat av: Towa

Stackare...

2008-11-19 @ 08:48:06
Postat av: Stackars dej... vi får göra det bästa av det.

2008-11-19 @ 10:57:06
Postat av: Fridan

ska jag jobbannå?

2008-11-19 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback