Pirrigt!

Måndag, ska iväg och börja min oraktik kl 14. Är nervös faktiskt. Mest över att gå vilse när jag ska hitta ner och upp från omklädningsrummet.. Men det löser sej väl... kan man hoppas.
Bara första dagen är gjord så brukar det kännas bättre.

Helgen kom och gick. Storå folkan i fredags. Riktigt riktigt roligt var det :D . Men mådde därefter i lördags också...
Spenderade en del v lördagen med Carro. Sen bar det av till Rällså. Middag med familjen, avsked till Thom som drog till Skåne igår för jobb!
I går, söndag, blev det inte mycket uträttat. Började packa lite böcker och så.. Blir ju förhoppningsvis flytt till helgen, gaah.. Hur jag nu ska hinna med det?! Har praktik hela helgen. Mario kan ju iofs, men jag vill ju gärna vara med haha :D.
Iaf en promenad med Monika blev det på eftermiddagen. Sen var det hem laga mat, duscha och sen krypa ner i soffan. Vi kollade på There will be blood. Skit konstig och dålig film.

Nu har jag dammsugit av lite här, diskat och skalat potatis. Så ska väl se hur det går för dom små potuttisarna nu.

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: SB

Lycka till! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback