Slut på slit

Skolan har slutat för det här halvåret. På återseende i augusti :D . Skickade just in den sista uppgiften, så nu har jag inga rester, jätte skönt!
Har vart en lång vecka, det är bara torsdag. Känns som jag hunnit med en del.
Skola har det vart varenda dag. i tisdagskväll hade vi utflykt med klassen. Hamnade på parkudden, då vi konstaterat att det skulle bli alldeles för blåsigt i Oscars parken.
Vi åt och drack gott. Sen blev det kubb, ett spel jag annars inte tycker är så skoj men nu var det faktiskt det :D . Ja en riktigt rolig kväll som avslutning efter allt slit vi haft i skolan!
Igår kväll jobbade jag.
Idag var det avslutning i skolan, sen var det bara att häva sej iväg och jobba några timmar, helt onödigt btw. Fanns redan massor med folk. men men..
När jag kom hem bjöd Mario ut mej på middag, med motivering att jag slutat skolan idag, gulligt..
Imr är det jobba halva dagen, sen ska jag agera frisör tror jag bestämt?!
Helgen ser ut att bli lugn.. Fast å andra sidan: man vet ju aldrig :P..


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback