På havets vågade vågade våg..

Ja jag har paddlat kanot idag, för typ andra gången i livet :) Det var grejer det. Monika, jag och Emma. Emma var mindre rädd än vad jag var haha.. Var i Uskavi, det är riktigt fint där.. Paddlade över till andra sidan, fikade lite.
Sen skulle vi till Siggebohyttan o ta en glass där på den stora gården. Men det var ju stängt ju, öppet tisdag till fredag. Vi stog o funderade en stund på vad det är för dag, kom tyvärr fram till att det är måndag :(. En annan gång då.

Väl hemma igen stannade jag en stund hos Monika. Blev jagad av  två personer med cykelhjälm och hörselkåpor och en vattensprutflaska i högsta hugg hahaha, måste vart en syn för grannarna :P.

Ska ta mej en dusch nu och sen se om det är nå bra på dumburken. Jobb imr.
En perfekt ledig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback