Confused? Bara förnamnet.

Måndag, veckorna tycks gå fort. Tiden går så snabbt att jah inte hänger med. Förstår ingenting, är det sommar nu?
Jag har tio dagar kvar i skolan, sen tre dagars ledigt, för att sen dra igång och jobba heeela sommaren. Efter det börjar skolan igen. När ska jag hinna njuta?
Känns som att sommaren kommer komma och passera innan jag hinner uppfatta vad som händer!
Längtar efter ett riktigt liv med jobb och kunna komma hem och bara slappna av. Nuförtiden är det nånting i skallen hela tiden!

Helgen som gick var en trevlig sådan iaf. I fredags var vi upp till mamma och pappa i Rällså med Marios föräldrar, grillade och fick god rabarberpaj på det. Blev lite för sent med tanke på att jag skulle upp o jobba i lördags.
Men jag pallrade mej upp vid 6. Åkte och jobbade mina timmar. Hem o glassa lite i brassen.
Fick dambesök på kvällen, vi tjoade och tjimmade på balkongen för att sedan ta oss vidare till Bistro.
Blev lite förvirrad när vi var påväg dit, helt plötsligt var alla ställen i lilla staden öppna. Men vi knallade troget vidare till Bistro.
I söndags vaknad jag relativt tidigt, halv tio, väntade på att Andersson skulle göra detsamma... En bit in på eftermiddagen landade vi iaf vid Viken med Sanna och tre brassar. Göttigt värre in the sunshiiine.

Nu ska jag fösöka få bort det onda i halsen... och plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback