Min svaga sida..

Det är mycket nu.. Har jobbat idag. Skulle jobbat till tio i fyra.. Men snällt folk som det finns så fick jag åka hemåt redan strax efter två :) . Var in o handlade lite, tränat har jag också gjort. Hemma väntade en stor disk på mej. Nu ska jag hoppa in i duscen, får främmat vid sextiden.

Och så var det det här med packning, alltså det är nog inte min starka sida.. Tror att jag packat för mycket :S . Men så vill man ju inte stå där sen och tänka "om jag bara hade tagit med mej det eller det".
Det är ett jävla skit att det bara får väga 20 kg.

Återkommer senare kanske, men skulle tro att det blir säng tidigt. Ska upp vid fyra imr bitti..

Så om vi inte hörs: Ha det super gött här hemma! Nu ska jag sola o bada i tre veckor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback