Nyårsplanerna

Hej på er!
Nyårsafton vankas om ett par dagar. Pratade med min kära mor igår, vi ska ju dit på nyår eftersom pappa fyller 50 år på nyårsdagen--> två flugor i en smäll.
Det här med dessert är ju lite roligt. Jag blev lyrisk när vi började prata om att man kan ju göra någon fin liten dessert ist för den klassiska tråkiga tårtan. Så it will be. För vem orkar klämma i sej tårta efter maten? Som för övrigt blir grillbricka, det ska smaka :).
Jag jobbar till två på onsdag. Tänkte sen åka hem och ta en powernap, göra sej i ordning och sen slänga sej iväg till Rällså, där jag antar att mamma kommer flyga omkring som en yr höna med tio saker att göra samtidigt :).
Värsta scenariet vore att mor ringer när jag jobbar och är hysterisk, pannacottan ligger på golvet och glasen har gått i tusen bitar. (det skulle kunna hända haha).
Nu ska jag ge mej ut och leta 50-års present. (i senaste laget så klart)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du känner mig du!!!

2008-12-29 @ 14:16:42
Postat av: Thompa

wow vilken visionär


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback