Längtar efter sol och stövlar

Tråkigt väder, tråkigt sinne. Vet inte vad man ska hitta på en dag som denna.
Vill att det ska vara en riktigt fin dag så man kan dra på sej stövlarna och ge sej ut i skogen och leta efter svamp!
Men det vill sej inte riktigt som jag vill.

Var på Bistro igår och åt buffé med Ph. Eller väl där träffade vi på Sanna och Sara med respektive och Fritte. Så vi joinade dom vi deras bord. Gött var det :).
Åkte sen hem till mej, jag o Ph. Och här blev vi sittandes, lite skvaller och gamla minnen. Tiden bara rann iväg, tror klockan blev halv tolv innan hon begav sej hemåt.
Då slog jag på en film, "Never back down". En sådär film. Varken ris eller ros.

Ska plocka lite här hemma nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill med och plocka svamp!

Postat av: Fridan

är sjukt dumpad igen.



NÄR FÅR JAG DUMPA?! ihii

2008-08-19 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback