Tisdag.

Ny vecka.
Solen sken även idag. Vackert.
Veckan är relativt lugn. Var till skolan igår, intro i nya kursen Människan socialt och kulturellt. Verkar vara en rolig kurs. Så det är vad jag ska ägna mej åt de närmsta fyra veckorna :D .
Två födelsedagar som ska klaras av den här veckan, Carro och Mario.
Skola på fredag, sen ska jag brumma in en snabbis till Öret och handla present till MArio... där kan man tal om att vara ute i sista minuten haha.
Gjorde mitt livs första tradera fynd idag förresten, vann en auktion på tre par 80-tals örhängen, undrar vad jag ska använda dom till?! ;)

Tror det får bli en tidig kväll, sängen väntar,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet var du ska få använding för dom.. På MIN fest :)

2008-04-23 @ 22:14:19
Postat av: Sara

Ja det var läskigt, och det dröjer ju två veckor innan nästa avsnitt. Suck! =) Hårda ord? Jaha, dem orden. You´ll know someday. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback