Vad för mat, den eviga frågan!

Andra dagen gjord. Leeeedig imr, skönt!

Ska ta och laga lite mat snart tänkte jag. Men frågan är ju bara vad?! Kan ju inte påstå att man är så speciellt sugen på att ställa sej vid spisen när man kommer hem från köket. Vilken ond cirkel. Tack gode gud att jag inte ska jobba i kök resten av mitt liv.
Sen tänkte jag minnsann dra ner och träna. Ska bli så roligt nästa vecka när aerobicen drar igång :D .
Jag måste helt enkelt ha fasta tider om jag ska komma iväg och röra mej på så sätt. Annars blir det gärna uppskjutet "imorgon då, då ska jag..." .

Vad ska jag laga för mat?! Hjälp...någon?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken dag börjar aerobicen? Olika nivåer? Jag vill med! Tror jag. =)

Postat av: Sara

Åh jag vill också med på aerobic..

2007-09-05 @ 19:17:51
Postat av: Fridá

vi drar ihop de gamla aerobic gänget ;D yess

2007-09-05 @ 21:02:39
URL: http://fridamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback