Toookigt

Ja en riktigt rolig kväll, det var vad det var igår :D .

Påväg till min bil utbrister
Carro: Vad är det som ligger här på backen?
Jag: Ett par strumpor?!
*Hahahaha*
Carro: NEJ, det ju mina dyraste raggsockor..
*Vi brister ut i hejdlöst skratt*
Carro fortsätter: Det Ull-max, och det är ingnting att skratta åt!

Ja hujedamej, där fick skrattmusklerna jobba ett tag. Sen for vi ner mot Mejerigatan. Spegla sej lite, sen korka upp.
Och där satt vi och Carro kläckte den bästa idén jag hört på länge. Det får vi allt göra :D .
Men det var riktigt roligt, även fast vi inte var många. En annorlunda drink intogs av fröken Andersson, smaka bla?!
Väl nere på Bistro slöt vi upp med ett par tjejor till. Tokig kväll, riktigt mycket folk. Och det bara fortsatte.

Idag har jag inte lyckats åstadkommit så mycket som jag velat. Har mest legat i soffan och käkat chilinötter så det stått härliga till. Jag är inte hungrig.


Ska bara tillägga att Sanna tycker mer om att sitta mittemot mej faktiskt, *haha*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback