Nöööjding

Hemma från praktiken efter bara första dagen, förkyld huvudet känns som en stor boll, mindre nöjt kanske.

Har gjort så lite som möjligt idag. Bjöd på filmvisning :D . Carro och Johanna kikade in, fett kul! :D . Ganska bra film, "Se upp för dårarna".

Sen blev jag fett nöjd ska ni vet, när min karl kom hem. Han hade vart på en liten shoppingtur. En ny datastol till sej själv. "jaha" satt jag och tänkte..."jag då?!".. Då dök den upp, den efterlängtade Soda stream!
Då är jag nöjd vill jag lova, kan dricka bubbelvatten hela dagarna :D . Han kan han :D.

Hoppas på att känna mej bättre imr, så man kan ta sej iväg. Men tänker att det kanske är bäst att stanna hemma hellre en dag extra än att ligga här igen om ett par dagar..?!


Här är den :D




Jepp jag är nöjd :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Shit, nu kommer jag häcka hos dig jämt och dricka bubbelvatten :)

2007-10-16 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback