Lång dag

Alleredan är det onsdag. Med full fart mot torsdag.
Fick sluta tidigare från praktiken idag, så var hemma redan vid halv sju :D . Mycket skönt.
Så har man stressat runt halva dagen, för att hinna så mycket som möjligt innan tre. Och en del blev det också.
Började dagen med att åka ner och träna med Monika. Efter det blev det intag av frukost med älsklingen som går eftermiddag denna vecka. En varm och skön dusch på det. Iväg för att ta reda på varför min bil låter så, hjullagren var misstänkta redan innan. Så blev inte förvånad när det sades att det var båda fram som är slut. Suck och suck och dubbelsuck! Det blev bytt på ena sidan bak i helgen. Roligt att allt kommer samtidigt!
Men men bara att bita i det sura äpplet och åka till Bildelar och punga ut med elvahundra.
Lunch på Spitfire efter det. Int vet ja om de' va nån höjdare.
Vidare iväg för ombesiktning av bilskrället. Tur för den att den gick igenom. (eller kanske tur för den som köpte grejerna till den :D ) . Kan iaf konstatera att jag inom loppet av tre veckor har lagt ut dryga 4000 på lilla bilen.
Nu jäklar ska den hålla ett år till, annars kan hända att jag funderar på en omplacering.

Blev en sväng ner på staden med Carro efter det, stackarn hade cirkulerat runt bilprovningen några gånger :) . Inhandlades lite bra att ha inför helgen. Slipper en tänka på det.
Jaa sen var det bara hem och packa ner lite grejer och ge sej iväg på praktiken, där jag som sagt inte blev långvarig. Men i brist på sysslor så skickade de hem mej. Bättre det än att sitta o glo på varandra. Fick ju ett skolarbete ivägskickat när jag kom hem. Skööönt! Bara ett område kvar.

Ojdå nu blev det mycket text, hihi...

Avslutar med att berätta att det antagligen blir en Gbg weekend nästa vecka :D . Ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste komma nästa helg gumman!

2007-11-02 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback