OoooaaaAaaooo

Tjiho så var den helgen över. En väldigt trevlig helg! Den har vart lång, känns som man hunnit med så mycket. Fredagen bjöd på 50-års fest. Var tänkt att det skulle bli lugnt för min del, men det blev ändrat.. Efter många om och men så hamnade jag i sovande ställning hemma hos Tijana. Då min sambo ställde till med efterfest.:D.

Igår blev det en sväng på stan och efter det en sväng upp till Stråssa sen vidare till Ramsberg till kyrkogår'n. Mat i Ströss efter det. In till Linde och försökte göra med i ordning med tre karlar i lägenheten.
Blev upplockad av min vä Carro sen vidare till Ida. Som för övrigt bor väldigt fiint!
Runt halv elva snåret drog vi oss mot hotellet där det minglades en hel del. En mindre del dans blev det också.

Trött som satan stupade jag till slut i säng.
Vakande idag av en irriterande telefon som ringde. Var bara att slänga sej upp och på med kläderna. Carro hade bestämt sej för att göra ett morgonbesök här. Bjöd på frulle, sen blev det uppdatering och en massa skratt om gårkvällen.

Har sedan intagits pizza hos Anki. Sen, förstår ni, så tycktes det att vi skulle sjunga lite Singstar. Neeeej sa jag, jag kan inte sjunga. Men kan meddela att det var jag som satt och höll hprt i den ena mikrofonen sen haha. Så jävla skoj! Överväger att skippa det här med julklappar i år och köpa mej ett singstar ist. :D

Nu ska ofräscha jag hoppa in i duchen.


Kommentarer
Postat av: Carro

I reeeemembeeer löööööve :)

2007-11-05 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback