Crazy night

Ja hellegud vilken kväll igår. Blidde grillat och lite förfest här. Vilket resulterade i disk, varning för att stå på samma ställe på golvet för länge utan att riskera att bli fastklistrad, dom vita mattorna är inte vad dom brukar ( har mej själv att skylla haha). Har diskat och städat klart nu. Men tycker fortfarande det luktar alkohol...

Blev hotellet sen, det ekade tomt på dansgolvet när vi anlände. Men det blev snart mer folk. Riktigt roligt hade jag:D .
Efter denna vistelse blev jag med Carro när hon skjutsade folk. Kom hem halv fyra i morse. Hade sk. "gamnacke" sista biten hem, säjer chauffören hihi...

Och nu har jag tvätt i maskinen. Ska ta mej en välbehövlig dusch snart. Sen vänta på att maskinen blir klar och ge mej iväg till Stråssa. Mor ska firas. Bästa mamma.

I fredags jobbade jag först till kvart över sju. Åkte upp till Stråssa och hämtade Towa. Systerkväll i Linde. Det blev lite sola, pizza, rabarberpaj och en hårfärgning på det. Trevligt. Blir ju inte så ofta nu när man inte bor hemma längre.

Om man skulle ta den där omtalade duschen nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback