Tankar.

Sitter här, har precis sett på ett underbart avsnitt av Grey's Anatomy. Lite ledsen i ögat.
Känns som en tyngd på mitt bröst ibland. Denna känsla som kommer. Då gör jag som nu, sätter i lurarna i öronen och lyssnar på musik tills känslan är försvunnen.
Finner inte ordet jag söker. Melankoli. Kan det vara det?
När jag låter tankarna flöda fritt och okontrollerat så kommer jag in på banor som jag inte vill. Får tvinga bort tankarna. Vet egentligen inte vad det är för tankar. Egentligen är det väl bara att tänka - ingen kan läsa mina tankar ändå.

Vet inte vad det blev med mej ikväll. En massa konstiga funderingar och tankar. Låter musiken flöda en stund till. Kanske inte blir bättre av den musiken. Men den hjälper.

Weird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback