Rock, rock, rock lalala

Jaha, börjar vakna till liv här från min dvala. Herregud what a night igår :) . Roligaste på länge!

Vi började korka upp lite smått hemma hos Carro. Sen drog vi vidare till inflyttningsfesten. Guud vad fint hon har fixat lägenheten, Jeanna. Det dracks o pratades. Dansades. Imitationer av Ola Salo, inte fy skam haha. Sen gick tåget ner till Bistro. Vi började med en toadate. Å herregud, dom bildbevisen är inte att leka med.
Rockabilly bjöds det på under kvällen. Har väl inte haft så kul på länge. Mina fötter började röra sej okontrollerat. Twistade som aldrig förr. Ja fy fan.
Bandet tog paus och vi rörde oss mot dansgolvet. Gamla godingar kan sätta sprutt på fötterna. En liten paus här och en liten paus där. Back framför bandet igen. Dansade som galningar.

Klockan rörde sej mot ett så vi hämtade ut jackorna. Begav oss till papa's och inhandlade en välförtjänt kebabtallrik. Å det var så roligt när vi satt där och åt. Det skrattades och pratades så ujujuj. Det blir ju så mycket rooligare när folk hör fel haha :D . Tesso Bresso Kesso.... Keso?

Efter att fått träningsvärk i skrattmusklerna styrde skjutsen hemåt. Och där somnade jag innnan jag slagit huvudet på kudden :D.

Känner mej inte riktigt riktig än. Smällar man får ta efter en kväll med svänggänget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback