The most lovely day...

En helt underbar dag har det varit. Önskar alla dagar vore detsamma.

Började dagen med ett besök hos Carro. Vi drog oss ner mot stan, och upptäckte ganska snart att det inte var mycket som hade öppet, nationaldagen till ära.
Vi hamnade iaf på café Flugan som hade öppet. En lätt lunch med efterrätt. Vad sen då?! tänkte vi..
Hmm, Carro som var väldigt sugen på minigolf, tyckte vi kulle åka ner dit o titta. Men fy tusan vad folk det var.
Nä ingen minigolf. Ist letade vi på en filt, parkerade bilen och tog oss till backen nedanför kyrkan. Och där blev vi sittandes i stort sett hela eftermiddagen. Så härligt, bara sitta och njuta av värmen, titta på alla båtar som befann sej på vattnet. Sanna kom in och gjorde oss sällskap lite senare. Vi tänkte ta en glass på café Oscar, men si där var det igenbommat..

Sen åkte jag hem. Älsklingen och jag åkte iväg för att handla. Så vi har grillat lite gött här. Jag gjorde i ordning tzatsiki och andra goda tillbehör.
Men det är såna här dagar som jag längtar till den dagen jag har ett hus, där jag kan springa runt i bikini hela dagarna och bara påta i trädgården och ha det bra! Men så är inte fallet nu.

I morgon väntas mera sol hoppas jag. Funderar på en morgonpromenad, men vet inte riktigt vart man går här i trakterna?!

Till sängs ska jag iaf gå nu :)
Tack för en underbar dag, låt dom bli flera.

                                                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback