Galet sexparty

Ja igår var det full fart hela dagen.
Gick upp vid nio, käkade frukost och grejade. Sen drog vi iväg till Rolles och Erikshjälpen. Vi var på jakt efter en byrå. Hittade en riktigt fin på Rolles, men asch inte för våra plånböcker just nu. Åkte ner mot stan, skulle bli minigolfmatch :D . Men vi fastnade dock först på auktion där bredvid Lidl. Där såg en byrå som var himla fin och den skulle vi ha. Men dom var inte i närheten av ute än så vi åkte först och spelade minigolf.
Jag vann inte. Blev en fika i solen utanför Frosths efter det.
Vidare mot "vår" byrå. När det väl var dags att buda, så hade såklart en annan tant bestämt sej för att hon också skulle ha den. Så vi gav oss efter ett tag. Fan! Men roligt var det :) .

Åkte upp till MOnica en stund och satt där i solen, satan vad den tar nu!
Hem och full fart in i duschen. Åkte ner till Carro och vidare till Sara. Där var vi ett glatt tjejgäng som väntade på att the party skulle börja. Och det klämdes och kändes som aldrig förr. Ja herregud, dom bildbevisen är inte för allas ögon haha* .

Blev en sväng till Bistro sen, var dock inte min smak av musik.Roligt hade jag iallafall. Det roligaste var när en kumpan försvann ut med större mage än när hon kom och en annan med en tjockare väska. Jag höll på att skratta på mej. Förstår inte hur det gick till. Men det finns starka bildbevis även på detta :D .

Var hemma och nedstoppad i sängen strax efter ett, och somnade på en gång.

I morse var det dock nån NÖJD människa som väckte mej med ett sms. Fortsatte sova en timme till. Sen var det bara att gå upp och hasa sej iväg för att jobba.

Kom nyss hem från "svärmor" och "svärfar", har avnjutit god mat.
Varför jag sitter här ist för att vara ute i solen vet jag inte. Vet inte vad jag ska hitta på..

Bildbevisen kommer läggas ut inom kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback