A midsummer dream,

Ujujuj, vad tiden springer iväg.. Ska jag vara ärlig så tror jag att jag har missat att det har varit midsommar.... Lr är det bara så att man inte gör så stor grej av det längre? Det känns lite överskattat det där med midsommar, precis som nyår..
Förväntningarna är så många, och det brukar för det mesta bara sluta med blaj av alltihopa!
Så i år planerade vi ingenting.
Vi hamnade hos Monica, Sasa och Emma. Goood mat, lite drinkar och lekar. Blev lite charader och gissa-låt-artist-tävling. Det var riktigt trevligt faktiskt.

Sen har dagarna bara flytit iväg. JObbade söndag eftermiddag. Igår. Och idag. Imr. Fredag.

Och sen är det LÖRDAG! Tjihoo! Då blir det parkis för min del iaf! Nån mer?

Ååå snart bär det av till varmare breddgrader.  "svärmor och svärfar" åkte idag. Och vi är inte långt efter. Två och en halv vecka. Fy tusan vad det ska bli härligt!

Matlagning på schemat nu.


Kommentarer
Postat av: Angelica

vink vink på dig idag. =) Ses på lördag!

Postat av: Sara Andersson

Hatar faktiskt midsommar nuförtiden..hahah. Vi hoppar över midsommar o nyår nu framöver tycker jag,hehe

2007-06-26 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback