Förvirrad...

Tänkte hinna med ett kort inlägg innan jag åker iväg och jobbar. Känns inget vidare, min näsa håller på att sprängas tror jag, ögonen är så rödsprängda att man skulle kunna tro att jag har supit i en vecka i sträck!

Men det är bara att pallra sej iväg.

Helgen var så himla rolig. Fredagskvällen bjöd på nån cider och snack hemma hos Sara.
Lördag, jag var på dop och konfirmation och hamnade sen mitt i en möhippa. Roooligt! Sen var det bara hem och svida om, dra på sej partystassen och iväg på förfest inför parkis.. Så jävla roligt!
Skrattade så jag hade träningsvärk i magmusklerna i söndags.
Väl där inne så strosa jag mest runt för mej själv och undrade vart alla hade tagit vägen. "Hallå?!"
Då vet man till nästa gång att man kanske ska stå över som där sista Baja päron :D .

Nehe det här duger inte, måste försöka leta på nån tatuering. Det är ju liksom på torsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback