Snökrig?!

Fredag = helg! Härligt! En sån dag då det inte gör nånting att gå upp, oavsett hur tidigt. För jag vet att imorgon är det lördag och då kan jag sova huuur länge jag vill. Inga måsten!
Idag är det två fördelsedagsfiranden som ska avklaras. Först systra mi, som fyller 16 år idag. Grattis till dej!! Och sen ska jag vidare till Bettan, 20 år idag, Grattis! Så jag har inte brist på sysselsättning ikväll. Innan dess så ska jag helst hinna baka lite, då blir mamma glad. Lite bullar hade jag tänkt, mums!

Annars då, i helgen händer det inte så mycket tror jag. Blir en av dom där lugna sköna helgerna igen. Men nu har det ju kommit snö (jippi!). Ska kanske dra på sej stället och bege sej ut på pulkaåkning och korvgrillning, mysigt! Ja, det ska jag minnsann föreslå :) . Dvs, om snön får ligga kvar så länge som till i morgon *hoppas hoppas hoppas*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback