Valentines day

Veckan har tagit fart.
Började som jag är van vid nu: dom ringer från vikariepoolen. Undrade om jag kunde börja tidigare. Så då hoppade jag upp ur värmen i sängen och gav mej iväg. Visar sej att det blir full arbetsvecka för mej :) . En avbrytare på torsdag med hemtjänsten. Annars hade jag fått vara på samma dagis hela veckan. Kommer nog fortsätta vara där ett tag.
Kan man glädja sej åt någon annans olycka? I det här fallet kanske, jag får ju jobba :D .
Var med barnen idag och badade, vad roligt det var. Dom blir ju sjövilda. Tur vi inta hade så många att hålla reda på. 4 stycken bara. Dagen gick fort när man fick göra nå sånt där roligt!

Alla hjärtans dag imr, var och inhandlade lite smått o gott (bokstavligen) igår. Både till mamma och pappa och älsklingen. Dags att visa lite uppskattning för det man har tänkte jag.
Presenten till Mario blir ju egentligen en present till oss båda hehe :) . Spännande spännande :).

Kan inte jag få en resa till Paris? Lr kanske en bil? Haha, det är väl inte att begära för mycket?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback