Spring is in the air...

...eller är den det? Jag hoppas att så är fallet :) . 
Det vore väl underbart om snön skulle smälta undan lite!

Jaha, den här veckan har jag jobbat o stått i, alla dagar förutom i torsdags. Då var jag o plocka ur grejen ur armen, hoppas på ljusare tider efter detta ingrepp. Som för övrigt var ett riktigt grovt kirurgiskt ingrepp...haha....

Nästa måndag ska jag ta o skaffa mej ytterligare en tatuering :D . Looking forward to it!

Annars gör jag inte så mycket om dagarna än jobbar. Tränar o står i när tiden finns. Umgås med vännerna när tiden finns.

Vi ska snart ta att åka uppåt, blir lite tacos och nån cube ikväll. Och vem vet kanske slutar kvällen på pubafton i Stråssa haha, you never know ;) .

Kommentarer
Postat av: angelica

Puben i stråssa är bra. Haha! Jag hamnar säkert där jag innan kvällen är slut! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback