Svarttaxi, party och Stenmark

Ungefär så skulle helgen kortfattat kunna summeras. En riktig kanonhelg.
Agerade chaufför i fredags till damerna Johanna och Sara. Efter många om och men så hamnade jag till slut i sängen, en snarkandes karl på soffan. Somnade sakta men säkert in iaf..

Igår var det ner på stan och kirra det sista inför kvällen. Hem och städade , strök gardiner och förberedde maten. En stycket Caroline entrade och sen var det bara full fart framåt. NLT var på och festen kunde börja haha :D .  Resterande började droppa in så smått.
Maten blev lagad. Kunde snabbt konstatera att denna kvällen skulle kunna sluta hur som helst.
"Det är bålen som gör det........schkål" hahaha. En låååång kväll med mycket skratt och stoj. Efter diverse inträffelser (däribland är ett dinosaurie-plåster inblandat) så hamnade vi till slut på Bistro Bellman. Där intogs snabbt position "..kan jag få beställa" i baren. Något överförfriskad stod man alltså där med en drink i handen och försökte gunga med i musiken. Som faktiskt lät bra om man höll för öronen :P

Vips så var stället stängt och jag, Sara och Marcus är påväg till Papa's. En stycket Caroline och Anki dyker upp för att sedan gå upp o rök.
Turen var på vår sida och vi hittade faktiskt skjuts hem, det tackar jag för.

I morse när jag vaknade hade jag en icke fungerande telefon och ett huvud som var på bristningsgränsen. Kände mej fortfarande något lite berusad. (Först nu jag känner mej som människa). Såg mej omkring och sa till Mario att det är helt oootroligt hur tjejer kan ställa till det haha.Hittade plastglas och chilinötter där man minst kan ana.

En bakispirra hos Anki sen begav vi oss mot Handelsbanken. Lindesberg hade ju ordnat så Martin Stenmark skulle uppträda. Proppat med golk, men vi fick väl relativt bra platser iaf. Han ÄR faktiskt riktigt duktig. Vi såg dock inte klart på hela uppträdandet, regnet öste ner. Och verkligheten slog ner som en bomb: skola imr. Var bara hem och plugga.

Nyss hemkomna från Monika och Sasa, har kollat på film; The heartbreak kid. Njaa lite för höga förväntningar kanske...

Ska hoppa ner i sängen nu.



Kamerablixtrarna måste regnat tätt igår, hade över hundra bilder på kameran i morse :DSveriges nöjdaste onda knä tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback