Julen är över...

..full fart mot ett nytt år!
Varför stressar man upp sej så inför julen när det hela är över innan man har hunnit fatta att det har börjat?! Nöjd är jag endock. Fick nagelförlänging av älskling i julklapp, men kan inte utnyttja detta förään i mars efter min praktik. Då ska jag få sådär långa fina naglar som man aldrig haft ;P .
Presentkort på Ikea, lite pengar och lotter var vad som gavs till mej annars. Är nöjd med det. Känns inte som att man behöver bli övervräkt med presenter längre.
Juldagen blev lugn. Tobias, Josse och Zorro kom på besök. Zorro hårade ner nå så fruktansvärt, hår överallt!
Igår var det andra puckar som gällde.
Utgång på Stadshotellet vankades. Nu i efterhand så kan man ju även där fundera över varför man har sett fram så mycket åt det. jaja, förfest hos Ica med ost och kex. Mycket trevligt!
Begav oss förväntasfulla ut. Bläää säjer jag bara. Det är så att jag aldrig har haft så tråkigt ute nån gång! Öppet längre (för en gångs skull ända till 2) hade de också. Men redan vid kvart över tolv styrde jag stegen i riktning hemåt!. Nästan nykter, med en hamburgare.
Somnade gott, vaknade utsövd som en prinsessa i morse! Härligt :D .
Har inte gjort så möe idag. Vart på stan och hos Ica en sväng. Kom hem från Draga för en stund sen, var där och drack en capuccino.
Inväntar film.

Ibland är man inte riktigt som alla andra haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback