Svängigt värre

Vilken tokig kväll det blev igår.
Var först uppe i Stråssa, hade lite "hejdå-middag" för Thom ( som nog är i Holland vid det här laget ).

Påväg in till Linde plockade jag upp delar av festfolket.


Med en seg start så måste jag säja att vi styrde upp det ganska bra :D .

Promenaden ner till Bistro var den roligaste. "Jag haaaar ju ingen stor buske" haha..

Å Björka hamnade i busken. Neee bara en massa tok var det.

Bistro var något avtändande, men va tusan jag hade trevligt iaf :).

Hem kom jag till slut och dunkade ner huvudet på kudden ganska snabbt.

Det var mindre roligt att vakna idag.


Men minnsann att vi har vart iväg och fiskat och plockat svamp. Vi hittade nog 5 liter ungefär.

Ska hoppa in i duschen nu, få bort brandröken.



Kommentarer
Postat av: Sara

Busken var inge bra att luta sig mot. =(

Postat av: Fridá

HAHA, Bjööörcken är i busken! hahaa

2007-08-19 @ 20:33:36
URL: http://fridamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback